SALON  SKINtastic 

Uw huid is mijn passie!

Algemene voorwaarden salon SKINtastic:

– De algemene voorwaarden gelden voor iedere behandeling en aankoop. De klant gaat met de algemene voorwaarde van salon SKINtastic akkoord als men een afspraak heeft gemaakt of product heeft gekocht bij de schoonheidssalon.

– De schoonheidsspecialiste van salon SKINtastic zal de behandeling op haar best uitvoeren.

– In salon SKINtastic wordt hygiënisch gewerkt (volgens HAM code van schoonheidsspecialistes).

– De schoonheidsspecialiste van salon SKINtastic is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook.

– Salon SKINtastic is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de salon.

– De klant geeft tijdig de juiste gegevens door die van belang kunnen zijn op de behandeling.

–  De klant kan tot uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak de afspraak annuleren/verplaatsen, na deze tijd mag salon SKINtastic 50% van het bedrag voor de geboekte behandeling(en) in rekening brengen (niet van toepassing bij een goede reden, dit word bepaald door de schoonheidsspecialiste).

– Indien de klant te laat komt op de afspraak mag salon SKINtastic de verloren tijd inkorten, maar wel doorberekenen.

– Als salon SKINtastic de behandeling niet door kan laten gaan moet dit zo spoedig mogelijk aan de klant gemeld worden.

– De klant voorziet de schoonheidsspecialiste van alle juiste gegevens die nodig zijn. Deze gegevens worden verwerkt in het klantenbestand. Er wordt zorgvuldig omgegaan met vertrouwelijke gegevens.

– De prijzen staan vermeld op de prijslijst, deze prijzen zijn incl. 21% BTW.

– Aanbiedingen zijn geldig tot aangegeven moment en/of zolang de voorraad strekt.

– De klant dient direct na afloop van de behandeling/ aanschaf van product(en) de betaling te voldoen.

– Bij elke besteding van €10,- aan Dermalogica producten ontvangt de klant 1 spaarpunt. Bij 20 punten kan de klant de punten inleveren voor €10,- korting op een volgend Dermalogica product.

– Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product moet de klacht binnen 1 week schriftelijk gemeld worden aan salon SKINtastic, salon SKINtastic moet binnen 1 week hier op reageren.

– Salon SKINtastic heeft het recht om van de klant een schadevergoeding te eisen als de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigt.

– Salon SKINtastic meldt diefstal altijd bij de politie.

– De klant behoort zich in de salon te gedragen, doet men dit niet dan mag de eigenaresse van salon SKINtastic de toegang weigeren zonder opgaaf van reden.